I am this day

Alla inlägg den 6 november 2014

Av Ellinor - 6 november 2014 12:55

Dagen började tidigt i Lund idag, redan klockan åtta. Men min dag begynte redan hos mamma klockan sex på morgonen då jag steg upp och kokade kaffe och min lilla syster gav mig Kyrkans Tidning som kommit innan hon begav sig till jobbet, det är bra morgon läsning det. Så det blev en bra start.
I dag var det teodicé på schemat, inte världens lättaste ämne, men så spännade och roligt! Fast mot första timmarna slut så började jag känna tröttheten komma över mig och jag sucktade efter en kopp kaffe, så det blev det och en smörgås till lunch redan vid tio. Där efter har jag varit rätt produktiv i vad det kommer till en slut uppgift även om jag också träffat en vän och hennes fyra månader gammla son som är en riktig charmknutte! Oj, vad han och jag flörtade!
Så en bra förmiddag, med ungefär två dataskrivna A4 sidor, det känns riktigt bra faktiskt!

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards