I am this day

Alla inlägg den 11 november 2014

Av Ellinor - 11 november 2014 16:42

Denna dagen har varit långt ifrån perfekt, inte för att någon dag är perfekt. Jag var inte alls pigg när jag steg upp och dessutom var jag lite sen, på detta så kommer tåget försent och där var ett byte från tåg till buss. Så jag blev ännu mer sen än vad jag brukar.
Hela dagen är inte nattsvart, jag har vartit ganska produktiv för att ha en dålig dag. Men döm om min förvåning när jag kommer in i klassrummet och det inte är den läraren jag skulle ha, utan en jag haft när jag börja, ovan på det kom hon ihåg mig! Som det kan gå alltså. Än vet jag ju inte om det är till min fördel eller nackdel, det får tiden avgöra och jag spektulera i. Det blir antagligen väldigt filosofiskt. Nä, jag får tänka på det ett tag till.

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards