I am this day

Alla inlägg den 20 november 2014

Av Ellinor - 20 november 2014 20:35

I morgon är det dags igen, jag tro det var för åttonde gången. Jag ska gör tentan Filosofiska och etiska perspektiv på religion med börja klockan 09:00 i morgon och trotts alla gånger jag har gjort den så är jag shit nervös. Magen har bråkat med mig i två dagar och nu är jag lätt illamånde av all nervösitet. Det positiv är att det faktiskt brukar gå bra när jag är närvös. Jag har mina anteckningar sprida över mitt matrumsbord och letar mellan dem efter olika information jag känner mig osäker på, skriver rent anteckningar och gör massa mind-maps. Orolig och nervös är orden, men jag tror verkligen jag klara det, så det är bara den där finputsningen som jag försöker få in nu.

Det är många böner som har betts under veckan av mig och fler lär det bli, brukar be mycket när jag sitter med salstentor, det bara blir så. Psalmen är ju med på ett hörn också.

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards