I am this day

Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Ellinor - 22 januari 2014 22:39

Det är så det känns, ingen mjukstart denna terminen. Kanske för att jag varit med för så att jag vet att det är lika bra att vara med redan från början. Nu börjar jag skriva på min kandidat uppsats, tänkte skriv om diakonens roll i söndagsgudstjänsten vilket antagligen blir både svårt och spännande! Det är bara att sätta igång, inte så lätt alltid så lätt, men jag gör vad jag kan för att klara det och samtidigt ha lite roligt längs vägen. Tänker hela tiden att det inte kan bli värre än förra terminen som var j@vla intensiv. Dock tänker jag inte anta att denna terminen blir lugnare utan minst lika intensiv, skillnaden är att jag är med från början. Så allt går i rasande takt just nu och jag vill inget hellre än att hålla ihop allt och ha någon form av kontroll över vad det är jag gör.

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards