I am this day

Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Ellinor - 31 mars 2014 22:00

Det är måndag och idag har jag planterat om några chili-plantor och börjat förberda en present till min lille storebror. Det är helt säkert inget han väntar sig, men det är då det är som roligast att ge. Det är en del av mitt levnads motto, familjen fram för allt. I mitt familjetänk så ingår även nära vänner och stora delen av släkten. Familjen är viktig, särskilt idag när vi lever där vi blir allt fler men också allt ensammare. Därför gillar jag att emellan åt göra symboliska handlingar och presenter för att påminna dem om att de är viktiga för mig, att de är värdefulla och att jag tänker på dem. Jag tänker och ber för dem varje minut varje dag.

Det är måndag och idag ber jag för morgondagens biskops val, om att Guds val ska ske genom de som är röstberättigade! Som ni vet har jag min favorit. Förhoppningsvis klockan 14:00 i morgon så har vi resultatet och jag kommer alldeles säkert blogga om det.

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards