I am this day

Alla inlägg den 17 maj 2015

Av Ellinor - 17 maj 2015 19:21

Ibland kan jag till och med förvåna mig själv. Beskriver mig själv som en trisslott, det vill säga plösligt händer det. Jag ska strax sätta mig och skriva i vad förhoppningsvis blir i alla fall två timmar. På den tiden kan man får ihop mycket.
Jag har städat, inte perfekt, men städat har jag. Tvätten hänger på tork och jag har till och med hunnit med att roat mig lite med sidan om grej som läsning av skönlitteratur! Vist kan jag förbättra på städningen lite, det gör jag antagligen med, men grundstädningen är gjord.
Utöver det så är konfirmationspresenten nu helt färdig, blev väldigt nöjd med resultatet!
Det enda jag inte har gjort är att packa, men det är sån jag ofta gör i sista minuten. Dock har jag hängt fram lite av klädderna som jag ska ha med mig. Och valt skor... Viktigt det där med skor!
En bra helg blev det, med mycket musik och dans medan jag hållt på här hemma!

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards