I am this day

Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Ellinor - 12 juli 2013 22:08

Okej, jag har blivit helt besatt av podcast! Sveriges radio har de bästa! Hinner sällan lyssna på radio på utsatta tider (inte ens Karlavagnen!!!) så jag tycker det är jätte bra att jag kan lyssna på så många podcast inspelningar av program.
Det är vetenskap, historia, filosofi och teologi som gäller. För mig är det en ovärderlig källa till kunskap att kunna lyssna till diskussioner inom ämnen men människor som kan åta sig kunskap på att helt annat sätt än via ljud och bild. Förhoppningsvis så hjälper det mig i mina studier med, denna dolda kunskap som jag införskaffar.
Det är lite så att leva med en funktions nersättning, i mitt fall dyslexi. Det är inte det att jag inte kan lära mig, jag måste bara hitta andra sätt att förtära mig kunskap. Det gäller väl för alla funktionsnersättningar, att man inte kan ta de vanligaste vägarna, utan får hitta andra vägar som passar bättre.

Allt gott,
Kram
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards