I am this day

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Ellinor - 19 februari 2013 22:16

Jag vet inte om jag kan säga att dagen var bättre än gårdagen, vad jag vet är att morgondagen är full av möjligheter!
Jag har haft huvudvärk från och till under hela dagen, antagligen appcinensbesvär av avsaknadet av socker. Dricker mycket te och innan har jag gjort det med socker, men inte nu. Så jag har alltså huvudvärk från och till på grund av att jag slutat med sockerbitar i teet! Teet får dock vara kvar, känner sann kärlek till te. Läste någonstans att det är världens mest drinkna dryck efter vatten, vi gillar te!

Angående te så har 'Kaffe & Sånt' i Svedala fått in nya färger på tesillarna de använder. Ska nog dra dit nästa vecka och dricka en kopp te (har bara druckit smartit kaffe där, så det blir första gången med te).

Jag tycker om att sitta på kaffe och plugga, känns väldigt Eupeiskt. Så det är med min näsa i en bok jag kommer sitta där om jag inte får lite trevligt sällskap vill säga, det tackar jag aldrig nej (trevligt sällskap alltså).

Mycket nöje,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards