I am this day

Alla inlägg den 29 mars 2016

Av Ellinor - 29 mars 2016 22:00

Jag lova ju lite bilder på det jag köpt idag. Inte de bästa bilder, men ändå.
Vi börjar med skorna som jag satte tantvarnings-etikett på:

De har låg klack och är nära på äckligt praktiska och bekväma där av tantvarningen! Dock så råkar de vara stilrena med och jag kan gå i dem, det betyder mycket!

Vi fortsätter på tröjan som åter ger min image på rätt nivå igen! Det blir en dubbel bild, alltså en på framsidan och en på baksidan, men tillsammans.

Den jämna väl ut det?

Vi tar väl en bild på den andra tröjan med? Mörkrosa med spetts, åt det gammelrosa hållet. Kanske inte innefärgen denna våren (lyssnade på modereportage i morses) men utan tvekan den färgklick som eftersöks nu under våren!

Jag köpte lite till, men det är bara små grejer, papper och så.

Allt gott,
Ellinor

Nyckelord: #shoppat #tröjor #skor #tantvarning

Av Ellinor - 29 mars 2016 20:16

Till helgen blir det Malmö för hela slanten, det ska bli så roligt! Därför (för jag hinner inte när jag är där) har jag varit och handlat på Väla inför helgen, men det blev också lite till mig. Jag köpte ett par nya skor (med stor tantvarnings etikett, lägger ut en bild på dem sen) och så blev det två nya tröjor (de jämnar ut tantvarningen, en är nämligen med Mimmi på, även på dem kommer blider senare). Och när man ändå är ute (särskilt när man bor i Skånes mest avsides kommun) så äter man gott. Ja, med gott menar jag inte någon dyr resturang eller så, jag var helt enkelt inne på subway och tog en halv sub och sen blev det en vaniljlatte och muffins på Espressohouse.
I morgon ska jag hämta ut ett paket, väntar två stycken så det ska bli spännande att se vilket det är! Hoppas i vilket fall som att båda hinner komma innan fredag!

Allt gott,
Ellinor

Nyckelord: #shoppat #espressohouse #subway #helgen #tantvarning #Väla #Helsingborg #paket #Malmö

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards