I am this day

Alla inlägg den 15 februari 2016

Av Ellinor - 15 februari 2016 16:32

Jag började ta järntillskott idag med vitamin C. Andledningen är att jag varit tröttare än trött sedan jul, kanske längre, men det blev uppenbart när jag började jobba mer. Så länge man håller igång är det inga problem, då går det. Ofta äter jag bättre då med, men denna gången var jag trött när jag kom hem och fixa jag inte mat direkt så somnar jag ofta där jag sitter. Jag kan säga att det inte alls är önskvärt, särskilt inte när man har en del att göra!
Jag har antagligen haft något lägre depåer av järn sedan länge, men i med min senaste viktnedgång så blev de uppenbart. Tyvärr så läste jag att det kan ta upp emot sex månader innan depåerna är påfyllda, dock hoppas jag effekten kommer snarast! Jag är urtrött på att alltid vara trött!

Allt gott,
Ellinor

Nyckelord: #järn #viaminC #vitaminer #trötthet #järntillskott #trött #trötthet

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards