I am this day

Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Ellinor - 1 augusti 2013 19:13

Då blir det kanske hejdå Malmö snart, med två lägenhetsvisningar på ort i norra Skåne, mer info än så ger jag inte än. Jag kan dock meddela att det lättade min dag. Kollade upp lite relevanta saker på denna ort så att jag känner till lite, såg bra ut kan jag meddela er.

Det gäller alltså att vara modig, jag tror att en sådan flytt skulle vara bra för min utveckling på personligt plan!

 

Allt gott,

Ellinor

Av Ellinor - 1 augusti 2013 16:28

Jag söker nu boende över allt i skåne, utan undantag. Det är faktiskt inte så lätt, knäppt nog! Jag står på kö på minst fem olika bostadsförmedlare och söker i alla kommuner i hela Skåne och ändå tar det tid. Dels så har jag ju studiemedel, vilket innebär att jag har låg inkomst och dels så är vi många i den situationen och jag vill ha i första hand.

Jag kan helt ärligt säga att om jag hade haft råd så hade jag köpt mig en bodstad, men nu är jag inte så lyckligt lottad.

Alla tips är välkomna angående bodstad.

 

Kram

Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards