I am this day

Alla inlägg den 28 maj 2016

Av Ellinor - 28 maj 2016 09:38

Japp, det blev en cykel igår! Som sagt äntligen! Sen blev det en tur till Väla för att köpa en sommarklänning och (lustigt kanske) plastfickor. Hittade en supersnygg klänning, lagom lång och får mig att se helt fantastiskt ut! Ska se om jag kan få upp en bild i morgon.
Jag cyklade hem från Väla till Perstorp med matstopp i Hyllinge. Tyvärr inte alltid de bästa vägarna att cykla på, men jag hann innan rusningstrafiken iaf. När jag närmade mig Perstorp var jag rätt less på att cykla, men tappet kämpade jag vidare. Det blev en tur in i affären för att köpa lite vatten (hade faktiskt inte köpt med mig något, dumt nog) törstig som jag var. När jag klev av cykeln så drabbades jag av en hemskt smärta i mitt ena knä. Har ingen aning om varför och tänkte att det nog behövde högläge. Har dock haft ont, mer eller mindre, sedan dess. Från och till har det väckt mig under natten.
Väl hemma så somnade jag i soffan och när jag vaknade så blev det repris av dopet av HKH prins Oscar.
Klänningen som jag köpte ska jag ha i morgon på vår körs vårkonsert. Det kommer bli bra!
Nu är det strax dags att stiga på den buss som ska ta mig hem till mamma för melodikryss och lite firande av morsdag.

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards