I am this day

Alla inlägg den 5 mars 2016

Av Ellinor - 5 mars 2016 19:41

Samlat var dagens utmaning. Det första jag tänkte på var samlingar, som frimärken eller liknade. Så utifrån den valde jag objekt.
Dock la min vän ut en eftertanke kring ordet där hennes motiv var en lövhög! En lövhög är också något samlat, så utifrån det så är till exempel en gudstjänst med! Har ni någon annan bild av vad samlat kan innebära?

Allt gott,
Ellinor

Nyckelord:
#samlat #fotoutmaningmars2016 #samlingar

Min systers samling av spelande tomtar

Av Ellinor - 5 mars 2016 08:58

Jag skulle antagligen kunna gnälla på vädret eller något annat banalt, men det tycker jag inte är värt att gnälla om för jag kan ju inte påverka det alls! Däremot så har jag inget emot att man gnäller om sånt som borde kunna göras något åt, men inte alltid funkar. I de fallen tar gnället av toppen på det. Som de sägs delad sorg är halverad sorg och jag tror vi kan applicerar det på gnäll med!
Nu är det inte jag som ger några diskretare pikar och gör jag det så är de ofta tydliga. Jag har däremot fått ta emot tydliga pikar som inte enbart är riktade mot mig, utan flera. Jag vill faktiskt bara säga att det är uppfattat!
Jag har en spännande tid framför mig med mycket förändringar och anpassningar mot positiva hållet. Inget är väl perfekt någonsin och jag skulle inte säga att det var det nu heller, men det är i alla fall bra. Jag gillar att lämna utrymme för förbättring.

Allt gott,
Ellinor

Nyckelord:
#gnäll #pikar #dela

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards