I am this day

Alla inlägg den 30 september 2013

Av Ellinor - 30 september 2013 22:55

Ibland är det otroligt svårt att hitta orden som ska skrivas ner, de allra flesta tänker ju i någon form av bilder vilket inte underlättar saken. Sitter och arbetar med mitt arbete parallellt när jag skriver detta, hade dock hoppas att jag skulle kommit längre än vad jag gjort, särskilt med tanke på hur ont om tid jag har denna veckan. Men jag får försöka göra mitt bästa, mer än så kan jag inte göra. Det är bara att hoppas att mitt bästa är gott nog. Det är det säkert, jag har ju självförtroende. ;-)
Så nu är det bäst jag sätter fart så jag kommer någonvart innan kvällen är slut.

Allt gott,
Ellinor

Av Ellinor - 30 september 2013 12:14

Denna veckan har vi alltså två uppgifter att skriva, hur jag nu ska hinna med allting i tid. Är lite rädd att jag inte ska klara det, det ska jag helt ärligt säga. Visst blir det mycket, särskilt när man har ett liv sidan om skolan med.
På fredag ska jag för en gångs skull ut och ha lite roligt som bara tjejer kan, sorry boys! Men det gäller att jag hinner färdigt med uppgifterna då. Jag hoppas med hela mitt hjärta att allt flytter på denna veckan!
I morgon har jag ett möte med de andra idellt arbetande i Hyllie församling i Malmö, för att planera fram till årsskiftet. Det är alltid lika trevligt, men vi får se hur det går. Det är ju inte alltid så lätt som man skulle önska men det går, vi brukar få ihop tillräkligt med folk på söndagarna.
Ang. Hyllie Kyrka så måste jag ta upp att det är en spännande Gudstjänst i St. Mikaels Kyrka den 13/10 dit alla är välkomna, läs mer om den på www.hylliekyrka.se Jag kommer vara där!

Allt gott
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards