I am this day

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Ellinor - 11 maj 2013 00:08

Det finns ett talesätt att regler är till för att brytas och nog händer det att jag inte räcker upp handen utan pratar rätt ut(!). Förhoppningen är ju att jag ska få möjligheten att representera något mer än mig själv och det hoppet går förlorat om jag trappar i klaveret. Jag och ingen kan ju gå runt med textskyltar likt dem till DVDer när skådisarna kommentera filmer, "Deras åsikter är nödvändigtvis inte våra och representera där av inte vårt bolag"!
Ta inte miste, detta innebär inte att jag måste tänka kollektivt, men vad jag publicera kan misstas vara något annat än mina egna och därför bör jag (ja, alla egentligen) vara försiktiga med vad som jag lägger ut som är offentligt. Det är lite krångligt och skrämande, och ibland undrar jag om min personlighet har någon plats i det hela.

Så för att vara på det klara, så representerar denna blogg bara mig och ingen annan eller annat, även om de ibland får plats här ibland!

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards