I am this day

Alla inlägg den 12 augusti 2017

Av Ellinor - 12 augusti 2017 20:01

Många som är på semester brukar säga att de upplever sig glömma veckodagarna. Är det onsdag eller fredag? Det är ju det faktum att de rutiner som vanligtvis är kopplade till olika dagar i veckan som gör det.
Jag har inte semester, men jag jobbar inte heller måndag till fredag. Det är dock semestertider, alltså uppehåll i de allra flesta aktiviter. Det är ingen kör på torsdagarna nu. Och i med att jag jobbar helger så kan jag inte förankra vardagen i söndagens mässa heller!
Nog har man lite koll. Fast den ser mer ut som: nu jobbar jag fyra nätter sen är jag ledig två och där efter jobbar jag tre. Det är i det flödet det går och så lång framförhållning som jag har. Så veckodagsförvirrad absolut! Det är antagligen större chans att jag vet vilken vecka de är.

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards