I am this day

Alla inlägg den 10 augusti 2017

Av Ellinor - 10 augusti 2017 19:35

Mitt trettioförsta år närmar sig sitt slut och jag ska absolut inte klaga. Jag har ju faktiskt inte suttit still. Både Dublin och London har fått var ett besök och jag har rört mig en del i naturvackra skåneland.
Tyvärr så har det funnit sorg under detta året som smärtat hela familjen så att glädjen nästan upplevts som bortblåst.

Nu sitter jag här och fundera på vad jag vill uppleva under mitt trettioandra år. Givetvis vill jag resa, både i Sverige och i världen. Har också som mål att köpa ny bil (bättre förhoppningsvis). Som alltid finns där saker som jag skulle vilja uppleva men ur dagperpektivet verka tämligen omöjliga att uppfylla. Men jag ska ha öppna, vidöppna, ögon och vara modig. Det som idag verkar omöjligt kan ju faktiskt var möjligt i morgon.

Upplevelse år! Det är faktiskt www.claudiagalliconcha.se som inspirerar mig till det. Fast egentlig borde ju varje år vara det, men kanske, bara kanske, blir det på riktigt om vi tänker på det så. Det är ju faktiskt att gå in med en positiv vinkel och syn på ens nya år! Låt möjligheterna finnas där! Ta tillfället att växa som person och människa!

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards