I am this day

Alla inlägg den 20 november 2016

Av Ellinor - 20 november 2016 01:07

Jag har en "sluta-skjuta-upp-saker-å-ting"-vecka som tar sin början, ja, nu. Under kvällen har jag hålt på med en vägg som ska tapetseras om (typ sedan jag flyttade hit) och efter kyrkan imorgon (idag) så ska jag ta å julstäda ordentligt! Det är enbart två julsaker som är uppe, en ljusstake som jag köpte på rea för typ en månad sedan och en liten bonad jag gjorde när jag gick i skolan. Allt detta är i hallen. Det är alltså dags att ta tag i detta.
Under nästa vecka så ska jag ta tag i skolan igen, så det är att förbereda sig till det med skriva upp vad det är jag behöver göra. Förhoppningsvis hittar jag mängder med motivation på tisdag.
Angående tisdag så har jag ett möte med gudstjänstgruppen på kvällen. Även till detta måste jag förbereda mig. Cirka en söndag i månaden försöker jag ställa upp.
Sen är det ju lönevecka nästa vecka och det innebär att jag måste handla hem allt till julbaket. Mandel, kaffegrädde, mjöl, smör, socker, grädde, sirap, ev konjak, saffran ect, en hel del med andra ord.

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards