I am this day

Alla inlägg den 18 augusti 2016

Av Ellinor - 18 augusti 2016 14:22

Japp, to day is the day då jag går in i ett nytt årtionde av mitt liv. Molnigt men uppehåll till skillnad från igår då det verkligen öste ner! Men handlat har jag gjort, och gått! Trots att något hände med min vänster fot igår så har jag lyckas gå över 10000 steg. Okej det är bara en tredjedel emot igår, men jag tog faktiskt bussen idag!
Upptäckte att jag faktiskt handlat mest till andra, men några saker har det blivit till mig. En bok, romantisk såklart och såklart på engelska, en rolig tekanna, elefantformad i silverfärg och lite små saker. Mer bilder på vad jag faktisk har handlat kommer när jag väl är hemma igen, tror inte jag har en enda på mobilen!
Jag lägger upp lite från dagen iaf.

Allt gott,
Ellinor

Sista är en bild på USA's ambassad, ingen bra tyvärr. När jag åkte förbi så var där kö in. Jag har utöver denna sett Maltas, Portugal, Storbritannien och Frankrikes ambassader men inte Sverige, Danmark eller Norge.

Men jag såg denna lilla resturang istället!

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards