I am this day

Alla inlägg den 22 juli 2016

Av Ellinor - 22 juli 2016 20:33

Stressad som jag var när jag gick hemifrån så glömde jag mina hörlurar! Har ni en amning hur tråkig en 40 min tågresa är utan hörlurar? Även om jag läser en bok (till skillnad från att lyssnar på en) så behöver jag hörlurar. Det är faktiskt nästan värre att vara utan hörlurarna än telefonen, men bara nästan.
Sitter här smått panikslagen och försöker tänka på andras i-landsproblem istället, som att hitta en klänning till ett dop. Ja, jag blir väl lite irriterad över det med eftersom jag vet att jag hade kunnat hjälpa, men tyvärr inte har så mycket tid över förän dopveckan. Själv har jag tre klänningar att välja mellan! Älskar klänningar, hade faktiskt kunnat ha det för det mesta! V-ringat eller omlott är idealiska för oss med större byst, de får en oftast att se slankare ut med. Sen gillar jag när det går i 1950-tals stil med.
Men tillbaka till hörlurarna, så ska jag in på Pressbyrån å kolla om de har annars så vet jag att macken har. Så idag hoppar jag inte av vid Ramlösa utan Hgb och kuntpunkten.

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards