I am this day

Alla inlägg den 20 maj 2016

Av Ellinor - 20 maj 2016 19:59

Mer än mycket annat så är jag så otroligt tacksam för att det finns ljudböcker! Det är en livlina när jag tvättar. Bara så vi får detta rätt, jag gillar faktiskt att tvätta! Problemet med tvättningen är all tomtid! Vad ska man göra när man bara har trettio minuter innan första marskinen är klar? Med ljudböcker så kan jag göra lite små grejor här hemma under den tiden. Ett annat problem är att inte ha förmycket att göra heller. Jag vill gärna hinna mangla tvätten och vika den annars blir det aldrig gjort och jag råka tycka om det. På så viss får jag in den direkt på sin plats med när den är färdig.
Så medan jag väntar på att tvätten ska torka och sista marskinen ska kunnas hängas upp så slår jag på finalen av Let's dance och låter det fungera som tidsfördrifts.

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards