I am this day

Direktlänk till inlägg 1 april 2016

Världens grej

Av Ellinor - 1 april 2016 19:23

Det bär av till Malmö just i denna stund och denna helgen ska det bli SÅ roligt! För första gången på urlänge så ska jag gå på bio! Bara det är en stor grej!
Våren ligger i luften och jag kan inget annat än njuta och hoppas på att väderprognosen är fel för helgen, jag vill ha mer sol, särskilt nu när jag är ledig! Solens dalande utanför tågets fönster tyder dock på en molnig helg. Den ligger på molnen likt ett lyssande klot på den mjukaste av kuddar!
Det händer mycket för första gången denna helgen, i alla fall för mig och jag känner mig taggad! Tror det är svårt att vara mer taggad.
Nu undrar ni säkert vad mer som händer, eller så fundera ni över vilken film jag ska se på bio och hur trevligt det vore att gå på bio och vilken film ni själv vill se?!? Men det tänker jag inte berätta! Jag måste ju ha något att skriva om senare med! Allt jag tänker säga är att det är världens grej.

Allt gott,
Ellinor

Nyckelord: #Malmö #helgen #Bio #film #roligt #vår #vårkänslor

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor - Söndag 17 mars 21:42

Vad var det som hände? Slutade jag blogga medvetet? För mer än fem år sedan började jag min andra tillsvidare anställing i mitt liv. Jag gick från att jobba 50-60% som "vikarie" till att jobba heltid med något helt nytt. Det var inte medvetet jag s...

Av Ellinor - 30 oktober 2018 19:11

Är det dags? Ska denna trettiotvå åriga singel gå på blindedate? Mycket möjligt, även om jag kan tycka att det låter desperat så är det bara ordet som gör det. Så vem vet vad som händer... Datea har inte alls varit min grej någonsin. Jag blir nervö...

Av Ellinor - 1 augusti 2018 21:21

Under eftermiddagen i går får jag ett sms. ?Är du hemma?? ?Jo? skickar jag tillbaks, lite för att jag vet vart en sån fråga leder. Spänt väntar jag på nästa sms. Efter en stund kommer det och givetvis är det en fråga om att komma och hälsa på en svän...

Av Ellinor - 13 april 2018 23:58

Jag ligger vaken. Jag borde sova, men det vill sig inte. Fundera och tänker. Tänker på hur jag ofrivilligt låter rädslor styra mitt liv. Rädd att bli sårad, rädd att såra. Det täcker väl egentligen allt vad rädslor bekommer. För visst är rädsla f...

Av Ellinor - 29 december 2017 01:12

Det finns så mycket jag skulle kunna skriva om. Så mycket som har hänt, men jag vill inte. Jag har det bra, jag lever och ha hälsan. Är det nog? Nej egentligen inte, men för tillfället räcker det. Det är det jag, och säker en del andra där ute, säger...

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards