I am this day

Alla inlägg den 1 april 2016

Av Ellinor - 1 april 2016 19:23

Det bär av till Malmö just i denna stund och denna helgen ska det bli SÅ roligt! För första gången på urlänge så ska jag gå på bio! Bara det är en stor grej!
Våren ligger i luften och jag kan inget annat än njuta och hoppas på att väderprognosen är fel för helgen, jag vill ha mer sol, särskilt nu när jag är ledig! Solens dalande utanför tågets fönster tyder dock på en molnig helg. Den ligger på molnen likt ett lyssande klot på den mjukaste av kuddar!
Det händer mycket för första gången denna helgen, i alla fall för mig och jag känner mig taggad! Tror det är svårt att vara mer taggad.
Nu undrar ni säkert vad mer som händer, eller så fundera ni över vilken film jag ska se på bio och hur trevligt det vore att gå på bio och vilken film ni själv vill se?!? Men det tänker jag inte berätta! Jag måste ju ha något att skriva om senare med! Allt jag tänker säga är att det är världens grej.

Allt gott,
Ellinor

Nyckelord: #Malmö #helgen #Bio #film #roligt #vår #vårkänslor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards