I am this day

Alla inlägg den 18 mars 2016

Av Ellinor - 18 mars 2016 20:52

Så var det fotoutmaningen som idag ska börja på S. Städa är inget S-ord som passa mig, ändå är det jag försökt göra idag. Ändå ser det ut som något ett krig lämnat efter sig. Det stör mig inte så mycket att det är stökigt, men jag tycker det är pinsamt när jag får besök. Fråga mig inte varför, går jag ner i en djupanalys kring det så är jag antagligen borta för världen i ett flertal timmar.
Vad stör mig då med stöket?
Jag måste faktiskt säga oordningen, jag vill ha ordning och reda! Det har blivit bättre, men tyvärr inte tillräkligt. Funderar på om jag inte ska ta upp min gamla metod för det igen. Bjuda hem människor brukar hjälpa. Faktum är att det är betydligt bättre här hemma än det var för 48 timmar sedan, men jag vet att det kan bli ännu bättre! Precis som jag!
Jag är andra attribut på S, snäll och söt, snygg och stollig! Så är det, men det finns mycket på S som jag inte är, stygg till exempel.

Allt gott,
Ellinor

Nyckelord: #fotoutmaningmars2016 #börjarpås #snäll #städa #stök

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards