I am this day

Alla inlägg den 9 mars 2016

Av Ellinor - 9 mars 2016 23:26

När jag skulle tackla dagens fotoutmaning visste jag precis objektet skulle bli. Jag hade några alternativ, och tog bilder av dem. I mångt och mycket speglar mina väggar mig. Tavlorna som sitter upphängda på väggarna här hemma är mestadels foton på familj och vänner, men det är också en del tavlor som jag målat själv. De återspeglar vem jag är, vilket är viktigt för mig att visa alla mina besökare.
Att få uttrycka sig konstnärligt tror jag vi alla behöver ibland. Ibland uttrycker vi detta genom bilder, ibland genom ord och andra gånger genom rörelse.
Så genom mina bilder som jag tagit idag vill jag visa mitt skapande som sker på så många olika sätt! Jag kommer aldrig bli någon stor konstnär, varken på det ena eller andra sättet, men det är ett fantastiskt sätt att få utlopp!

Allt gott,
Ellinor

Nyckelord: #fotoutmaningmars2016 #vägg #skapa #konst #tavlor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards