I am this day

Alla inlägg den 26 februari 2016

Av Ellinor - 26 februari 2016 21:40

Jag är lycklig nog att inte ha någon mat allergi, det vi säga om man bortser från att jag har viss känslighet mot mjölk och blåbär (främst blåbärssoppa). Där emot så har jag andra allergier, i mitt fall är det främst pollen och kvalster som orsakar mig besvär. Fast det är klart, när det inte är mycket så lever jag med det, lite rinnande näsa och x-antal nysningar är inget jag upplever som avvikande från vad som är normalt för mig. Det är först när jag nyst några gånger förmycket i sällskap som det är uppenbart att jag är allergiker.
Hur är det med er, har ni någon allergi? Hur hantera ni det? Behandlingar, medicin eller inget (som jag)?

Allt gott,
Ellinor

Nyckelord: #allergi #pollen #kvalster #matallergi #snuva #nysningar #prosit

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards