I am this day

Alla inlägg den 22 februari 2016

Av Ellinor - 22 februari 2016 19:22

Månen ler mot mig genom vardagsrumsfönstret. Trotts en annalkande förkylning (halsont med andra ord) så njuter jag av det här där jag sitter uppkrupet i soffan under mitt varmaste täcke. I bakgrunden till mitt skrivande så har jag en ljudbok som jag hört för. Den som såg mig skulle antagligen tror att jag inte hade boken mer än som bakgrunds ljud när jag skriver här, men jag är med i varje ord i boken. Faktum är att det inte alls är ovanligt att jag lyssnar på en ljudbok när jag skriver här på bloggen.
Jag ska snart ta mig en kopp te, ta fram bröd ur frysen tills i morgon så jag har något att äta innan jag åker till jobb. Det är en del av rutinen, lika så är det att ge katten mat och nytt vatten med. Så är det, vi har nog alla våra små rutiner, om vi är medvetna om det eller inte är helt annan fråga.

Allt gott,
Ellinor

Nyckelord: #Månen #rutiner #blogg #ljudbok #förkylning #halsont #te

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards