I am this day

Alla inlägg den 12 februari 2016

Av Ellinor - 12 februari 2016 12:39

Jag har varit i Florens, jag har varit i Venedig. Jag har besökt Amsterdam och Rotterdam, Budapest och Bryssel. Kort sagt så har jag besökt en del städer, men ändå finns det inte någon av dem så går upp mot städerna i min del av världen. Köpenhamn med all sin charm, Malmö med sina parker och Karlshamn med sin 1800-tals charm så man nästan ser kakorna hos sockerbagaren. Fast bland dessa underbara städer står Helsingborg, sundets pärla, ändå ut! Det bjuder på kultur och historia, det bjuder på hav och magnifika utsikter. Vackra parker och trädgårdar och unika kafé.
Där befinner jag mig idag, vad som har varit en mycket bra dag! Jag njuter och insuper så mycket jag bara kan. Om jag någonsin flyttar till storstan igen så är Helsingborg högst upp på listan, här skulle jag kunna bo!

Allt gott,
Ellinor

Nyckelord: #städer #Helsingborg #kultur #sundetspärla

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards