I am this day

Alla inlägg den 4 februari 2016

Av Ellinor - 4 februari 2016 14:46

Det är vår i luften. Inte mer än ungefär tre grader varmt och en skinande sol! Härligt som bara det! Jag njuter extra mycket av att jag har ett jobb som ger mig möjlighet att andas denna friska luft på okända smultronställe. Och köra bil, jag älskar det! Inte jätte långa turer utan det brukar för det mesta bli bra på jobbet, särskilt när man ska utanför byn. Känslan att hitta till en plats som knappt finns på kartan annat än för de som bor där är helt underbar. Grusvägar, sjöar och solsken har alltså förgyllt min dag.
Nu är jag på väg hem, där ska städas lite och lagas mat. Det blir kyckling idag, helstekt, första gången jag gör det. Kom över dem billigt och har länge velat pröva göra kyckling så. Ikväll är det kör, vilken är extra viktig i med att vi ska sjunga på söndag. Men innan kören är det månadens veckomässa (alltid första torsdagen i månaden) 18:00 i hoppets kapell! Vanligt vis brukar jag ta en kort promenad där efter innan kören börjar.
Så det är min dag, hur är er?

XO
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards