I am this day

Alla inlägg den 15 januari 2016

Av Ellinor - 15 januari 2016 22:29

Jag tro inte att jag varit ute mer än en eller två fredagar hela mitt vuxna liv och då aldrig (tror bara jag varit på nattklubb en eller två gånger) på nattklubb. Nattklubb är helt enkelt inte min grej, för mycket och för hög musik. Mest har jag nog varit ute på lördagar.
En del av detta beror givetvis på att jag jobbat kväll från och till på fredagar, men mest beror det helt klart på att jag är bok och film älskare. En god bok kan faktiskt hindra mig från att följa med ut på middag, jag får anstränga mig för att inte låta de göra det. Boken vara längre är mitt bästa argument.
Så här sitter jag, nära 30 år, singel och tittar på film på teve och dricker te. Det är min version av en lyckad fredag. Ibland är jag ensam, ibland med familj eller vänner. Nån gång blir det bio, men inte alls så ofta som jag önskat.

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards