I am this day

Alla inlägg under december 2015

Av Ellinor - 2 december 2015 18:15

Jag tycks inte kunna hålla en tanke, nästa dyker upp innan den första är färdig tänkt. Inga notiser hinner jag göra heller. Det är både positivt och skrämmande. Jag går ständigt omkring i rädsla över att missa något. Idag har jag varit på medicinutbilning (för typ 100 gången eller nått åt de hållet, det är så det är när man pröva nytt hela tiden) och det var tre stationer bort med ett tågbyte. Jag visste att det skulle gå rätt snabbt när jag bytt tåg. Dock satt jag så försjunken i tankar att när jag väl tittade upp så hade vi åkt så pass länge att jag blev rädd att jag missat där jag skulle av! Jag var tvungen att fråga, men innan jag gjorde det så gick min hjärna igenom alla möjligheter! I alla fall så hade jag inte missat stationen. Det var verkligen en lättad suck, det är inte för ofta jag jagar upp mig på det sättet! Obehagligt!
Nu blir jag bombad av utbildningar och jobb, helt otroligt. Nå, det är fortfarande på timmar, men alla pengar är välkomna och då måste jobben vara det med.

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards