I am this day

Alla inlägg den 30 december 2015

Av Ellinor - 30 december 2015 20:03

Om någon har missat det så är jag galet förtjust i te. Allt te (nästa iaf), men det är klassikerna som är favoriter. Det ska vara starkt, varmt och fritt från både mjölk och socker. Favoriten är English breakfast tätt följt av Earl Gray, det starka smakrika sorter. Bland dessa finns en mäng variationer, det är faktiskt bara att fråga hos te-handlaren. För några år sedan hade jag Earl Gray Rosé som gav det klassiska teet en annan kick.
Man kan använda te om man vill ha ett gulnat papper, men det är inte det jag har gjort. Istället har jag övat med hjälp av en av mina julklappar att bli en bättre tecknare. Det görs främst med blyers, men jag gillar bläck så det övar jag med där till. Kanske blir klottret i mina anteckningsböcker bättre. (;

Jag vill gärna använda mer färg med, har alltid använt mest blyers och kol. Dock får det bli ett framtida projekt.

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards