I am this day

Alla inlägg den 9 december 2015

Av Ellinor - 9 december 2015 19:11

Jag har haft tre helt fantastiskt roliga dagar med skådespelande för barn i olika åldra i ett julspel. Om jag haft en drömroll så kan jag ärligt säga att jag nu fått spela den i tre dagar. Tänk att ta en roll som är lite av dig och mer där till. Det är skit roligt att få glömma att man bör passa in och bara gå all in! Jag gjorde ena dagen värre än andra i med tanke i hur gör jag den rollen mest rättvisa. Roligt har det varit.
I morgon ska jag på ny arbetsintervju i Helsingborg och de ringde för andra gången för att bekräfta. Jag hade faktiskt funderat på att ställa in eftersom jag inte fått ordning på alla papper när de ringde idag. Är man eftertraktad då? Känns så i alla fall så jag ska dit i morgon!
Dessutom så känns det som jag har livet på en räls fast än jag är utan en tillsvidare anställning. Livet är bra just nu, känner mig lyckosam (trots att jag vet att det är ett perspektiv)! Vi får väl se om där är mer som kan gå rätt, jag hoppas ju det!

Tusen kramar,
Ellinor

Bilder på utvecklingen av min karaktär. Och från vår scen med.

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards