I am this day

Alla inlägg den 6 december 2015

Av Ellinor - 6 december 2015 22:28

Jag har det stora nöjet att vara med i årets julspel för förskoleklasserna som kyrkan arrangera. Hur jag är som skådis återstår att se, kanske är det en oanad talang.
Familjen som glömde julen heter pjäsen där Kalle Anka ställs mot Julevangeliet och utan att säga för mycket så kan jag säga att rätt val görs! Det ska i alla fall bli jätteroligt, trots att vi inte repat mer än en gång!
Vi hade finbesök i Perstorp i dag efter som biskopen var här för att hålla mässan i vilken vi tog emot vår kyrkoherde som kontraktsprost! Jätte roligt. Fick några bra bilder på kameran och på mobilen. Ställde en alldeles särskild förfrågan till fotografering, kände mig som en fotojournalist när jag gjorde det och rätt busig med. Fast det är för den goda sakens skull! Så den bilden delar jag med er!

#5för5


Kramiz
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards