I am this day

Alla inlägg den 4 december 2015

Av Ellinor - 4 december 2015 16:36

Visar dagar känns det som allt jag gör är att vänta. Trots det skulle jag hävda att jag blir lyckligare för varje dag som går, men väntan finns där ändå. Jag väntar på att de ska ringa från ett av alla jobb jag sökt, jag väntar på att livet ska förändras med. Men jag sitter inte ner och väntar, jag vill ju bidrar till att det går snabbare.
Medan jag funderar på detta så ringer telefonen, det är om ett jobb. Ingen tillsvidare, men det verka som det kan bli mycket timmar. Jag ska i alla fall gå dit för att se vad det har att ge! Det är lite udda att det händer så där, plötsligt! Livet är det som sker när man planera det eller som #HerreGudco skrev Livet är det som händer när du laddar din telefon
Ibland så är det som om det är precis det man väntar på! Att det något ska hända, och när man minst väntar på det så händer det!

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards