I am this day

Alla inlägg den 27 november 2015

Av Ellinor - 27 november 2015 16:28

Det har varit en bra vecka med mycket. Jag är otroligt tacksam för att det inte har varit heldagar jag gått brevid på jobb, för mitt huvud det snurrar av information ändå, gatonamn, område och landsmärke. Igår var det så pass att jag inte kom ihåg andakten och mindes att jag hade kör två minuter innan den började. Det är faktiskt tur att jag bor så nära! Jag hade faktiskt bröd i ugnen när jag kom på det, av den enkla andledningen av att jag läste ordet advent i telefonen!
Som sagt helt uppslukat i det jag höll på med, borta för världen och totalt tankspridd. Jag tror att jobbet kan bli bra och jag tro också att jag kan bidra till att det blir bättre för dem som redan jobbar där. Börjar komma in i det, men vet att det kommer dröja lite innan jag känner mig van. Det är en utmaning och jag är inte den som böjer mig för en utamning. Allt har ju en mening, allt det som sker, även om det inte är uppenbart för oss alltid.

Det är inte hur du har det utan hur du tar det!

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards