I am this day

Alla inlägg den 15 november 2015

Av Ellinor - 15 november 2015 20:09

Det är skrämmande att ha en viktig sak att göra. Jag är rädd för att komma försent, men jag tycker det är extremt pinsamt att komma för tidigt. Vilka i-landsproblem jag har alltså!
Allt jag kan göra är att förberedda så mycket jag kan ikväll! Jag har inte bestämt mig vad jag ska ha på mig än. Försöker att inte tänka så mycket på det och tro på att det går bra.

Allt gott,
Ellinor

Av Ellinor - 15 november 2015 02:53

Ligger vaken och kan inte somna. Tro lite det är oron som kommer över mig. Det finns flera saker jag måste ta tag i, men jag skjuter hela tiden på det. Dock finns det saker jag inte kan skjuta på.
Ska upp i morgon, dels så är det ju söndag och jag går i kyrkan på söndagar om där inte är något hinder för det (sömnbrist är inte ett av de hinderna). Jag måste också städa, för hur mycket jag än älskar att vara omgiven av änglar så allergisk mot deras tofflor (dammtussarna i hörnen är änglarnas tofflor). Visst ser det ut som där en människa med husdjur som bor här, men i ärlighetens namn så syns det även när jag städat (enligt mina mått). Jag tycks inte bli av med mina högar av böcker och papper på alla fria ytter som jag har. Vad kan jag säga? Mitt hem speglar mig, ambitioner för miljoner men i en mycket maklig takt.
Så var det förberedelserna inför arbetsintervjun jag ska på måndag. Allt från att överväga vilket löneanspråk jag har till vilka mina sämsta egenskaper är. Börja nog bli lite nervös.
Nä nu ska jag försöka sova, och går inte det så stiger jag upp och damma och diska. ;)

Allt gott,
Ellinor.

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards