I am this day

Alla inlägg den 13 november 2015

Av Ellinor - 13 november 2015 15:49

Efter regn kommer solsken. Några få minuters solsken så här på eftermiddagen efter en dag med en himmel med tårar som helt enkelt inte vill sluta falla. Några få minuter då jag vet att himlen ovan molnen är blå och solen värmer min kind. Samtidigt med den dalande solen dra himlen ihop sig för en ny gråtattack, men denna gången kanske det inte kommer regn.
Där är så många tankar som springer omkring, som treåringar på förskolan, i mitt huvud. Jag har svårt att sortera ut dem, att skilja den ena från den andra. I dag är det kaos där inne. Mer än något annat så önskar jag mig en kanvas med färg för att ge uttryck för kaoset, ord tycks inte vara tillräkligt, inte nog. Jag behöver sätta färg på det, men det blir inte idag.

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards