I am this day

Alla inlägg den 11 november 2015

Av Ellinor - 11 november 2015 14:24

Jag kan inte bortse att från att jag blir känslosammare ju äldre jag blir, alltså mer patetisk för varje år. En del skulle nog säga att det är något negativt, jag ser det inte så. För även om jag har lätt till tårar så har jag också lätt för skratt, och alla vet ju att ett gott skratt förlänger livet.
Att jag är patetisk hänger ihop med att jag också är sympatisk. Sympatisk är ju något som ses som en god egenskap i allra flesta lägen. Ytterligare en god sak med att bli patetisk med stigande ålder är kontrollen, för även om jag skulle känna mig nära till tårar så betyder det ju inte att jag bryter ut i tårar. Samma sak när det kommer till skratt. Men jag gråter till böcker, och skrattar. Jag gråter och skrattar till filmer och serier och jag skäms inte för det.

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards