I am this day

Alla inlägg den 9 november 2015

Av Ellinor - 9 november 2015 08:50

Sitter och funderar på hur jag ska utforma min dag idag. Tvätten så klart och så har jag ett samtal att ringa efter tio, men vad gör jag sen? Bakar? Kanske, jag har en anlternativ idé till schackrutor som är lite julig. Söka jobb? Nåja, det är ju faktiskt något som det närmaste är självskrivet, det vill säga om där nu är några jobb att söka. Läsa? Det, mina vänner, är helt ounvikligt när det kommer till mig. Frågan är snarare vad jag ska läsa. Jag vet vad jag borde läsa och just idag överväger jag att verkligen att göra det. Det återstår att se.
En långpromenad? Om jag ändå hade ordentliga skor (seriöst så behöver jag faktiskt nya, både vinterskor och vanliga gymaskor, men det får vänta) så hade jag kunnat går även i ur och skur, det ser nämligen ut att börja regna vilken sekund som helst. Hade faktiskt velat komma ut, särskilt med tanke på att jag har böckerna jag bör ljudbok läsa och då är det skönt att vara ute och gå.
Möjligheterna för en ny vecka är många, det gäller bara att ta tag i dem.

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards