I am this day

Alla inlägg den 16 september 2015

Av Ellinor - 16 september 2015 19:37

Just nu går jag igenom något som ska göra mitt liv bättre. Det kommer inte bli lättare men bättre. Vägen jag går gör jag för mig och ingen annan. En del dagar är hemska då hopplösheten skulle kunna ta över men jag är motiverad på ett sätt som jag inte varit för. Det jag gör nu kommer förändra mer än en aspekt av mitt liv, en del kommer ni kunna se annat kommer ni och jag att upptäcka och det tredje kommer förbli i det dolda men ändå vara minst lika betydelsefullt.
Jag gör det av kärlek, främst till mig själv, för jag förtjänar det. Men denna kärlek omfattar också min Gud, som vill mer för mig än vad jag kan förstå och se. Och även min familj omfattas av denna kärlek på ett bakvänt sett, denna väg jag går nu ska minska all eventuell smärta jag kan orsaka dem av deras kärlek gentemot mig ty det skulle smärta mig mer än de antagligen förstår.
Av kärlek till mig, till Gud, till familjen, men främst mig.

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards