I am this day

Alla inlägg den 1 juli 2015

Av Ellinor - 1 juli 2015 23:28

Mörkret kryper sakta in, i horisonten syns en ljusblå rand. Dagen var varm, men inte olidlig. Kanske beror det på att jag varit ledig, dagen hade antagligen varit helt olidlig om jag jobbat. SMHI har lovat ännu varmare från och med i morgon, men jag är ledig. Jag glömmer dock att dricka, kaffe är inte bra i värmen eftersom det är vätskedrivande, man behöver vatten.
Med tanke på värmen så måste jag vattna mina blommor. På balkongen fick de en liten skvätt idag, men de inne har inte fått något än. Få se om det blir någon torka. Om resten av sommaren blir varm och solig så kan man ju räkna med att varje strand kommer vara full med människor.
Till stranden ska jag inte i morgon, det ska ju bli fint. Jag tar antagligen vägen till IKEA istället, förhoppningsvis är där lite folk.

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards