I am this day

Alla inlägg den 10 juni 2015

Av Ellinor - 10 juni 2015 17:49

Kan väl inte säga att jag är någon direkt balanserad tjej, dels så är jag väldigt tjejig och dels är jag det inte, inget mitt i här inte. Jag är väl lite av allt, ibland vid fel tillfälle, men ibland vid rätt. Det har alltid varit så, jag är mycket mer än vad människor ser och vill se.
Allt detta får mig att tänka på låten Bitch vilken egentligen handlar om att ingen är perfekt och de flesta av oss vill nog inte ha den stämpeln heller. Vist eftersträva vi ofta perfektion, men vill vi verkligen ha det? Dessutom så kan vi ju fråga oss vad det egentligen är. Vad betyder perfekt? Går det att vara perfekt och ändå inte? Med olika definitioner på ordet så är svaret faktiskt ja!
Det är självklart att vi är lite av varje, och det ska vi vara! Lagom är kanske bra när det kommer till mat och dryck, men inget som sak appliceras personer.

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards