I am this day

Alla inlägg den 26 maj 2015

Av Ellinor - 26 maj 2015 23:57

Här sitter jag som vanligt mitt i natten och försöker få ihop en text som är hyfsad allra minst. Själv är jag riktigt kritisk, jag tycker inte jag håller en bra röd tråd. Får väl se det poitivt, man är ju själv sin värsta kritiker säger de. Jag hade så stora förhoppningar på denna uppsatsen, men det blir nog inger sensationellt bra, även om lärarna tycks tro att jag kan få fram något fantastiskt. Jag känner faktisk att jag kommer behöva det där studieuppehållet.
Ska ta och skriva ett mail med, ett sånt som ska hjälpa mig bli av med gammalt skit.

Allt gott,
Ellinor

Av Ellinor - 26 maj 2015 09:16

Ja, när det kommer till mitt uppsattsskrivande så känner mig en annings lås. Det hjälper dock att skriva vaad som hellst för att låset ska gå upp. Tre dagar är inte mycket, men det är inte lite i heller fast än att det går fort. Nog ska jag lyckas med det?!?!
Det är inte så jätte trevlig om man tänker på att jag fatkitskt kommer sitta nästa på samma sätt hela sommaren, men som de säger, det är bara att bita i det sura äpplet och köra vidare. En dag blir jag ju färdig, även om den dagen inte är i morgon.
När det låser sig så här så är det så himla lätt att bara gå i från och tro att det kommer släppa om jag gör något annat en stund, så är det inte, i alla fall inte för mig. Jag måste hitta nya infallsvinklar så att säga, det innebär ofta att jag fortsätter med det jag kan i texten. Det blir en himla massa hoppande fram och tillbaka men det går och det blir en fullständig text i slut ändan. Så nu ska jag kryppa in från det hållet och se vad jag får ihop.

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards