I am this day

Alla inlägg den 18 maj 2015

Av Ellinor - 18 maj 2015 08:43

En ny vecka som tar sin början i Lund för lite handledning mot slutuppgiften och det känns bra och kunna säga att jag är förberedd. I kväll blir det möte med Gudstjänstgruppen i Perstorp för planering av sommaren. Så veckan får oneckligen en bra start.
I morgon så ängnas dagen troligen åt finputs på städet, vill ha rent hem när jag kommer hem, och skrivning. På kvällen blir det mässa med biskopen av Lunds stift i lilla Perstorp, det ska blir riktigt trevligt!
Om jag hinner idag eller i morgon så ska jag baka en kaka med, som ett expriment jag funderat över. Jag ska dessutom packa klart, men det går fort.
På onsdag så bär det ner till Malmö, jag åker upp till Månsarp med min mor och syster. Där ska katten lämnas hos far och på torsdagens så packar jag och mamma bilen och så kör vi direkt när syrran kommer hem från jobb.
Resten av veckan så är det konfirmationen som är i centrum, det innebär hela tjocka familjen (i mitt fall är släkten gigantisk, så familjen räcker).
I allt detta ska ännu mer skrivande hinnas med! Det ska verkligen bli kul!

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards