I am this day

Alla inlägg den 11 maj 2015

Av Ellinor - 11 maj 2015 18:36

Denna sommaren blir den första någonsin i min sommarjobbshistoria som jag jobbar på samma ställe, med samma problem. Ja, för lite timmar, helt ärligt undrar jag om jag ska mer än överleva. Skulle tro att en student har det bättre på sommaren ekonomiskt, men i mitt fall är inte det fallet, jag har alldeles för lite timmar. Som de som känner mog så brukar jag jobba inom vården, problemet är bara att de som jobbar i vården i flesta fall bara jobbar 75%, i varje fall där jag jobbar. Jag är en heltids tjej, har prövat deltid men det passar mig inte, men inte får jag heltidstjänster. Det lutar ändå att jag får söka mig något annat till hösten då jag gör studieuppehåll, hoppas bara jag hittar något givande. Kanske kan jag hitta ett "utöverjobb" redan, men det är inte så lätt i en liten kommun.
Jag få väl vänta och se på vad framtiden har att ge.

Allt gott,
Ellinor.

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards