I am this day

Alla inlägg den 23 april 2015

Av Ellinor - 23 april 2015 17:05

Idag har jag hållit på och städat, ja, jag håller fortfarande på och städar. Det ska bli så vårrent som jag bara kan får det nu när städlusten är här! Det gäller att ta chansen när allt klaffar, det händer inte allt för ofta. Hur skönt är det inte när det är färdigt? Hur underbart är inte en ren lägenhet? I morgon ska jag handla, ska försöka köpa på mig lite blommor till balkongen med, vill verkligen ha det, det ser så tråkigt ut med en tom balkonglåda.
Ibland är det helt enkelt skönt att städa, med musik i öronen och tankarna fria att sväva som de vill. På så sätt blir det någon form av avkoppling i det med, fast det inte är min favorit sysselsättning. Fast dra mig baklänges om det inte känns helt underbart när det väl är rent och där sprider sig en svag doft av blommor eller citron genom lägenheten, det är i sanning avkopplande. Vid sådan tillfälle vet man att man ha förtjänat slänga upp bena i soffa, slötitta på teve eller sätta på en trevlig film.
Nä nu ska jag fortsätta!

Ha det så bra!
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards