I am this day

Alla inlägg den 17 april 2015

Av Ellinor - 17 april 2015 14:21

Jag kan verkligen förstå Whitney Houston's låt I wanna dance with somebody. Jag innbillar mig att det är annorlunda att dansa med någon man älskar och som besvar den, jag vet ju inte, har aldrig dansat med någon jag älskar (utanför familjen). Det har väl, skulle jag tror, att man är kännsligare för de signaler en livspatner sänder ut i jämförelse med en främling. Det ska dock sägas att jag i allmänhet tycker om att dansa, fast jag är inte ute och gör det särskillt ofta. Det mesta dansen jag gör ser hemma i min lägenhet ensam när jag städar! Dans får mig att må bra!
Bäst är det att vara och dansa till livemusik, om det är så dansband eller popgruppen som man gillar, det är helt enkelt kul och dessutom kan man ju flörta lite med bandet! Det var ett tag sedan jag var ute, så pass att jag knappt kommer ihåg när det var senast!

Två steg fram och ett tillbaka!

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards