I am this day

Alla inlägg den 28 mars 2015

Av Ellinor - 28 mars 2015 10:09

När jag skulle ner till Malmö idag så visade sig att tåget var kraftigt försenat på grund av obehöriga på spåret. Det är frustrerade när det händer, jag bestämde att det var bättre att stanna hemma. Det är ju faktiskt jobbigt nog att åka nästan två timmar för att hälsa på sin mor. Det är dessa dagarna jag önskar att jag hade bil, men nu har jag inte det.
I övrigt är det mycket tankar och funderingar. Studierna ska klaras av och ett jobb ska hittas och fås till hösten, bara det är mycket! Där till ska jag på konfirmation utanför Jönköping i slutet av maj och behöver hitta en kattvakt till det. Sen finns ju allt de andra i livet som ska fattas beslut i, kanske något av i-landsproblem? Antagligen.
Så det blir ändå melodikrysset, men sen städ och studier.

Allt gott,
Ellinor

Lilla Jethro, mors och syrrans valp.

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards