I am this day

Alla inlägg den 11 december 2014

Av Ellinor - 11 december 2014 00:04

Jag sitter just nu på golvet i mitt kök, inte av någon annan anledning än laddning. Utan för hör jag hur regnet trummar på fönsterblecket och önskar att det vore snö istället som kunde lysa upp vintermörkret. Har för ovanlighetens skuld haft på Nobelbanketten hela kvällen, det förvånar nog få att jag tyckte om Kronprinsessans Viktorias halsband och tyckte det var en makalös klänning hon hade på sig som klädde henne väl, trotts att jag inte gillar axelbandslöst. Men det var inte därför jag tittade, jag tittade för att jag verkligen gillade priset i fysik, tänk LED-lamp! Och så var det en del intressanta samtal, nu måste jag ju bara läsa något av Nobelpristagaren i litteratur!
Det var en Nobelfest jag verkligen hade velat vara med på, fantastisk sällskap och fantastisk mat, kan det bli bättre?
Jag har svårt att tänka mig det, men vem vet?

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards